Pompanız elektirikli mi manuel mi
Ben lansinoh manuel pompa kullanmıştım erken doğum yaptığımda sağdığımda çok az gelirdi hastanede ki elektirikli pompa daha çok çıkarırdı
Geçen gün sütümü sağmam gerekti yine denedim göğüslerim dolu biliyorum 2 sinden 30 cc zorla çıktı hastaneye gidip orda sağdım mesela
Zamanla memeler bebeğe iyice alıştığı için pompa çekemiyor