Derya2118 Philips kullandım ondan memnun kaldım çok güzel çekiyor ama bana ağır geldi bir süre sonra bileğin ağrıyor annemin süpürgesi bozulmuştu ona gönderdim. Size önerebileceğim süpürge var. 2 gün önce Fakir’in bu süpürgesini aldım buda Dysonla hemen hemen aynı hiçbir farkı yok başlıkları da aynı neredeyse çekim kuvveti de çok iyi 3 modu var düşük, orta, turbo hepsi çok iyi çekiyor isterseniz bı buna da göz atın
