fizikcianne 2 saatte bir besliyorsun dimi? 3-4 saatte bir besliyorsan evet geçirir, geceli gündüzlü 2 saatte bir beslenmesi lazım bizimde yükseldi hem meme hem mama alıyordu ilk 2 gün sürekli mamayla beslenmesine rağmen 13 e kadar yükseldi çok şükür sonradan geriledi şuan 23 günlük