Evet genellikle bahsettiğiniz şeyler normal ve çoğu bebekte oluyor. Kendinizden düşünün dişiniz ağrıyınca yiyemiyorsunuz içemiyorsunuz. Üstelik bebeklerinki damağı yarıp içinden çıkıyor ne kadar canları yanıyordur😞 kaşık temasından diş döneminde pek hoşlanmıyor bebekler eğer kendi yiyebiliyorsa önüne koyun yiyebildiğini eliyle yesin ben öyle yapıyorum hemde oyalanıp acısını unutuyor