8 aylık oğlum var. Kusuyor sürekli. 2 kere doktora götürdüm. İlkinde yediği yarıyor, bazı bebekler 9. Aya kusar denildi. İkinc götürdüğümde ultrason bakıldı bebek reflüsü çıktı. 1 yaşına kadar geçer denildi. Eğer bebeğin kilo alımı iyi ise sıkıntı değildi dediler.