Penguenim ahhh arkadaşım normal doğum yaptım doğumdan 2 gün sonra başladı 4 ay sürdü gitmediğim doktor tedavi(gerek kocakarı ilaçları gerek doktor ilaçları ) kalmadı. Her tuvalet sonrası acile gidip serum takılıyordum o kadar kötüydüm kanamam vardı aynı lavmayla çoğu zaman tuvalete çıkıyordum ama bi doğum daha yapıyodum sanki .. en son bi doktora gittim bana1 haftalık bir tedavi verdi. Allah razı olsun diyorum buraya da çok yazdım cevap veren oldu ama tedavi etmedi hiçbiri.. uzun oldu kusura bakma ben sana tedaviyi söyleyeyim.. doktor bana 1 hafta sıcak su dolu kovaya bol tuz koy dedi baya bol yarım saat sabah akşam otur dedi bi krem verdi onu kulak çöpüyle mercimek tanesi kadar sür dedi kremin adı ANRECTA (Kesinle mercimek tanesinden fazla sürme ve elinle sürme ) sabah akşam sudan sonra sür 1 haftaya hiçbir şeyin kalmaz ama krem çok tehlikeli bi krem bir baş aprısı yapıyor yarım sAat asla çocukla ilgilenemiyorum bu arada emziriyorum bi zararı yok kullanıp kullanmamak sana kalmış tabi