ipeklihayat Ben bu kabızlıktan bıktım Allah aşkına yardım edin ya. Emziriyorum ve doğum yaptığım günden beri kabızlık çekiyorum yıldım valla!! Duphalac kullandım ama pek bi faydasını görmedim ya.