zeynep91 merhaba anneler buhar makinasını ne kadar süre çalıştırıyorsunuz kızımda öksürük var onun icin aldımda nem olcer de almam lazm onu almadm 3 saat calstrdm yeterli olurmu acaba sizler nasıl kullanıyorsunuz
yaseminoztrkk zeynep91 3 saat bir tık fazla gibi 1.5 en fazla 2 saat calistirmaniz yeterli bence hatta 1 saat de yeter odanın büyüklüğüne göre