bgmakyz yenidoğan bebekler 40 ına kadar öyle aslında doktorda kontrollerinizde inşallah bir sıkıntı yoksa sizde sıkıntı etmeyin gaz sıkıntısı kaka problemi yoksa uyuması normal benim bebeğim şuan 8 aylık bende yeni doğduğu zaman endişeleniyordum fakat sayesinde anneliğim çok rahat geçiyor çok sakin bir bebek elhamdülillah. Sarılık konusunda da şöyle diyeceğim size ben saat başı emzirdim çene kasları zayıf olduğu için çabuk yoruluyorlar ve uyuyorlar ondan dolayı az emdikleri için ben saat başı uyandırdım ve emzirdim geceleri 2.2 buçuk saatte bir