Merhaba anneler, bebeğim 8 aylık oldu. 3 gündür uyutamıyoruz gece 2-3 e kadar oturuyor uyumak istemiyor. Diyelim ayağımda sallayarak uyuttum veya emzirerek uyuttum yatağına koyduğum an ağlamaya başlıyor ama nasıl ağlamak
Uykuya bir türlü dalamıyoruz
Artık çok gerilmeye başladım, ne yapmam lazım bilemiyorum
Fikirlere açığım 🤗