Benimde oğlum aynı şekilde davranıyordu şimdi 28 aylık hala çok çiğnemez bende her verdiğim şeyde geriliyorum ama emzirmeyi bıraktıktan sonra beslenmesi düzene girdiğinde bu durumda biraz toparladı diyebilirim, bende her gün yemekler hazırlayıp sonunda maalesef ya yerden topluyordum ya çöpe gidiyordu artık her gün ne vericem diye düşünmekten çıldırmıştım…