Kozım şuan 20 aylık diz kapaklarından bileklerine kadar içe doğrı bi eğrilik var.Devlette bi kaç doktora götürdüm röntgeni çekildi birşey yok deyip geçiştirdiler âma bariz var yakın çevremizde söylüyor.Aynı durumu `yaşayan var mı aranızda.Varsa napmam lazım İZMİR’DE dpktor hastane önerisi olan.Çok fazla üzülüyorum bilen yazarsa sevinirim.