Dünden beri çok huysuz anlamadım.basta hasta oldgunu sancısı vardır diye düşündüm bir kaç gündür çok kusuyordu zaten dünde hafif ateş olunca yarım çay kaşığı calpol verdim biraz rahat yattı gece bugün yine keyifsiz sesi gitti burnu akıyor öksürük var ne yapacam bilemedim yarın da hasta neye gidecegim Ankara’ya bulunduğum yere bir iki saat uzaklıkta yol uzak yani zor bulunan bi randevu iptal edemem de saglk sorunlarm var ne yapabilirim orda nasıl oyalayabilirik acaba