Bebeğim 8 ay 26 günlük henüz dişi çıkmadı ama acayip kaşınıyor şu ara çok huysuz. Dentigel aldık fayda eder mi bilmiyorum. Şimdi sorum şu bebeğim ek gıda yiyor ilk üç gün kuralı tadım dışında en başından beri pütürlü yedirdim ama henüz diş yok die eline bişey veremiyorum bibkez denedim boğazına durdu korktum sizler diş olmadan biseyler verdiniz mi yada ne bilim versek ne vermeliyiz önüne koysam yada eline biseyler versem yiyemez bence diş olmadığı için. Mesela evde Bebek sütlacı yaptım tüm pirinci yutamadi ezip verdim sizde durumlar nasıl