Emziğe alıştırmak büyük rahatlık ben yapmadım çok pişmanım özellikle meme sevdası olan bebek kesinlikle alıştırılımalı sürekli seni emdiğinde sütün kaliteside düşüyor beklemiş olgun süt daha verimli bence bu beişler bırakmıyor ki azıcık anne süt doplasın dinlensin. Sen ne kadar dinlenmiş olursan süt o kadar çok ve kaliteli olur bebeğinle temas etmek tabiki çok güzel ama yordun anne yordun bebek demek