Cerencee evet canım benim kızım da bronşit geçirdi 3 aylıkken doktor bu markayı önerdi 3 kademesi var oda neminin 40-60 arası olmasi gerekiyor odanın nemi düşükse 3. Ayarda açıp nem olcerden takip edip kapatabilirsin ayrıca saatli de saatini kurabiliyorsun 2 4 6 saat var ben bebeğim uyurken odasında saatini kurup çıkarım makine kendisi kapanır gayet memnunum yani 🙂