_Sedayigit Kızlar bebeğim 4 aylık Demir takviyesine başlayacağım. Temiz içerikli kullandığınız damlalar neler öğrenebilir miyim ☺️
Ummuhan_52 _Sedayigit newvit, vitagil, bestiron bunlar temiz içerikli ben de bestiron kullanıyorum içerisinde hem c vitamini var hem zeytinyağı olduğu için kabızlık yapmıyor ve en önemlisi dişlerde leke bırakmıyormuş🤌🏻
_Sedayigit Ummuhan_52 Kabızlık yapar diye çok korkuyordum madem bestiron yapmıyor ondan alayım. Teşekkür ederim 🤗
_Sedayigit Ummuhan_52 Evet bende onu kullanıyorum D vitamini olarak gerçekten çok iyi çok memnunum hiç bir sıkıntı yaşamadık
_Sedayigit Mom_122 Merhaba birşey sorabilir miyim eşim o damlayı almışta ezcaneden nasıl kullanılması gerektiği hakkında birşey söylememişler. Bebeğim 4 aylık kaç damla vermeliyim her gün ☺️
Busra2089 _Sedayigit Bestiron kilo başına iki damla veriliyor 6 kilo ise 12 damla.. Bazı doktorlar mesela sabah 6 akşam 6 diyormuş Bizim doktorumuz sabah aç karnına kilo başına 2 damla demişti.. Bu arada bu damlayı verince en az 1 saat emzirmemeye dikkat edin süt demirin emilimini azaltıyor.. 🙂