Merhabalar hamileyken 69 kiloydum 2 ay önce doğum yaptım 61 re düştüm daha sonra tartildigimda 62 kilo olmuşum ve çok yiyorum sürekli biseyler yemek istiyorum buna nasıl son verebilirim nasil zayiflayabilirm ilk hamilelikte 75 ile doğuma girip sonrasinda 55 e kadar düşmüştüm böyle yeme isteği yoktu o zaman