Bebegim yeni dogdu küvezdeydi 19 gündür şuan 21 günlükk ama emmiyor kuvezden cikip eve geldiginden beri yani 2 gündür 35 gr kilo vermiş.moralim cok bozuldu.memede uyuyor bebegim oyle cok emmiyor gunduzleri uyumak istiyor sizinde oylemi yani uykusundan zor emziriyorum.hemşirwler özetlee 3 saatte bir yarim saat emzir sonra takviye olrak biberonlada ver dedi.ama asla oyle bisey yapamadim.ne yapcam bilmiyorum