Merhaba anneler benim bebeğim 6 aylık elhamdülillah sağlığımız yerinde ama memelerimde aşırı süt üretimi var bu yüzden 4-5 kere mastit oldum ve çok çektim. Bebeğim emiyor ya bıraktığı an böyle içerden kaynıyor gibi hemen geri doluyor boşalan sütler, bu sebeple de memelerim hep taş gibi sert ve şiş. Öyle oldu ki geceleri uyuyamıyorum ağrıdan ne sağıma ne soluma dönebiliyorum. Zaten sezeryan yüzünden yüz üstü de yatmayı unuttum yatamıyorum iyice zulüm olmaya başladı gece uykularım. Bir çözüm önerisi ya da başına gelenler yardımcı olursa çok sevinirim teşekkür ediyorum şimdiden cevap veren herkese.