Kızlar iğneyle korunan var mı aranızda 3 aylık iğne diyorlarmış galiba biraz baş ağrısı yapıyormuş yan etki olarak varsa aramızda yazabilir mi çok merak ediyorum iğneyi koldan mı yapıyorlar fiyat ne kadar yan etkileri neler yazarsanız çok sevinirim çok kararsızım ne yapacağım hakkında