Bu tırnak batmasını doğumdan beri çekiyorum canımı okudu resmen.. 4 ay 12 günlük kızım ve doğum yaptım yapalı ayakkabı,çorap giyemiyorum bir tane terliğim var o.. kış geldi husasındayım. Doktorlar antibiyotik verdi bitirdim,kremler verdiler sürdüm… soğan sardım yine bana mısın demedi.. Halen çoook kötü durumda 😓 ah ah bir yere değince canımı alıyorlar sanki😪(benimki ayaklarım fil ayağı gibi olduğu için olmuş birde varis çorabı giydim 3 gün boyunca oda mahvetti bilseydim asla giymezdim)