Merve43 sanirim seni en iyi anlayan benim. Benim bebegimde tam 3 aydir öyle. Doktora gittim, herseyide denedim. Ne yazikki bizde caresi olmadi. Erken ek gidaya baslamak zorunda kaldim ve hala uykuda besliyorum ama inanki seni cok iyi anliyorum. Cok yorucu.. hem uyutup yedirmesi, hem yerken ve yedikden sonra uyanmasi, hem 4 aylik bebekle ek gidayi alistirmak.
Bir kac degisiklik denedinmi? Denemediysen bir kac tavsiyede bulunabilirim. Belki sende bir ise yarar.