dilmcao Merhaba 😊 ben lohusalığım bittiğinden beri sadece bir kere adet oldum 2 aydır olmuyorum oğlum 6 aylık olucak normal midir bu düzensizlik aynı durumu yaşayanlar var mı ?
ilaydaaltann_ dilmcao evet düzensizlik oluyor ama bi müddet sonra geçiyor. İçiniz rahat etsin istiyorsaniz doktoa görünebilirsiniz
Newmother07 dilmcao benim oğlumda 6 aylık 2.ayında oldum 3te olmadım 4. Ayda oldum 5 te olmadım şuan 6. aydayız günümün geçmiş olmasına rağmen bugün oldum eskiden çok düzenliydi her ayın 10unda olurdum.
dilmcao ilaydaaltann_ doktora gitmeye cesaret edemiyorum bikac kötü tecrubeden dolayı en muhtemel boyle kendi kendimi yerim 🥴
dilmcao Newmother07 benimde onceden duzenliydi birinci dogumum normal dogumdu simdi sezeryan olunca duzensizlik oldu ara ara lekelenme oluyo anlayamadım
Newmother07 dilmcao ben regl olana kadar acaba hamile miyim diye kafaya takıyorum ki vakit bile bulamiyoruz ama içimde bi şüphe oluyor istemsiz olduğum zamanda rahatlıyorum 😂