Libero
Valla bende aynı durumdaydım. 6/7 aylıkken dediğiniz gibi oldu tek göğüs devam ettim. 11 ay 22 günlük kızım, son günlerde ısırmaya başladı. Geçen hafta da engel olmaya çalıştıkça ısırmaya devam ediyordu. Sütten kesmeye karar verdim yaşına giriyor zaten, sütüm de çok az. 1 haftadır emzirmiyorum çok şükür zorlukta yaşamadım.