Kızlar 1 aydır geceleri anne yada baba diyerek ya bizi çağırıyor yada ağlayarak defalarca kalkıyor kucağımıza alıp sakinleşince biraz …..uyuyor tekrar diş olsa ağrısında sakinleşmesi uzun sürer yada sürmez diye düşünüyorum neden böyle oldu anlamada veremedik