Kuzum çok zor büyüdü epilepsi uykusuzluk 3.5 sene çok kötü geçti sürekli sinirimden uykusuzluktan bağırıyordum çok pişmanım: şükür sımdı iyiyiz fakat kardeşi oldu elimden geldiğince ilgileniyorum ama bende öfke kontrolü derindennn çıktı sürekli bağırttırıyor önce anlatıyorum söylüyorum yok bağırınca duruyor demin mesela uyku saati kızummm diyorum telefonla uyumak yok kardeşini uyuttum zar zor zaten hasta ev 1+1 salonda yatak odasındayızzz kapı açık annecim öptüm kokladım başladı ağlamaya kuzum ağlama vs yok en sonunda yine bağırdım yattı sımdı az ağladı gitti telefonu almaya ben nerde nasıl davranacağımı şaşırıyorum cidden güzellikle anlamıyor ne yapsam bilmiyorum siz ne durumdasınız? Bazen tehditle iş yapıyorum kursa gidiyorum ağlıyor 2 saat haftada 2 gün sürekli onların anneleri gitmiyor anlatıyorum yok vallahi yıldım her hafta dışarıdayız oyun alanı sinema bazen hafta da 2 gün yapıyoruz okula gidiyor 2 gün önce sinema vs yaptık sıkıldııı başladı oyun alanı ıcın oyuncak ıcın ağlamaya şaşırdım cidden