Kurutmanında1,2,3 diye kademe kademe ayarları var mesela ben çoğunlukla 3 yapıyorum artı bide yoğun kurutmaya basıyorum kuru çıkıyor ama birle falan kurutursam nemli çıkıyor onun ayarlayabilirsiniz
Erken bitiriri nemli çıkar dediğiniz gibi ama benim dediğim gibi yaparsanız canı çıkana kadar kurutuyor 😂😂