Monarosa-06 Kızlar bebeğim 6 aylık yürüteç almayi düşünüyorum tavsiye etmiyorlar eskiden hepimiz onunla büyüdük yürümede de bir sorun yaşamadık yegenlerim filan da hep kullandı bir sorun yaşamadık parmak ucunda siz ne kullanıyorsunuz bebeginize..
Heymomyy Monarosa-06 ben aldım ancak sadece evi süpürürken iş yaparken bebeğimi koyuyorum sonra zaten hemen sıkılıyor uzun süre durmak istemiyor benimle dolandığı için kendi işlerimi yapmada rahatlık oluyor
Yarenikooo Monarosa-06 almayacaktım aslında doktorlar önermiyor diye çevremdeki baskıdan dolayı aldım kızım asla durmak istemedi içinde ağladı defalarca denedim binmedi bende geri iade yolladım zaten pek içime sinerek almamıştım yürüme arkadaşı var ilerleyen zamanlarda onu kullanırız