Damla Nsr123 görsel yükleyerek satış yapabilirsiniz annemiz 🌸https://mutluresim.com buradan fotoğrafınızı yükleyerek direkt linkler altındaki linkin sonunda yazan kopyala kısmına tıklayarak fotoğraf yükleyebilirsiniz
sedasayan1111 Nsr123 o kadar pişmanım ki bu elektrikli olanı almadığım için gerçi o zaman param da yoktu ama keşke alsaydım belki sütüm sağa sağa gelirdi çok üzülüyorum gördükçe
Nsr123 Dorukkbey_18 sıfır ayarında kullanmadım çünkü ilk bebeğim de almıştım oda bir ay kuvezde kalıp vefat etti ona hastaneye süt sagma için almıştım ama guzel sagiyor 1000 tl veriyorum
Nsr123 Dorukkbey_18 çekim gücü güzel.cok kullanmadım zaten ilk bebeğim için aldım oda vefat etmişti o yüzden satıyorum 1000 tl