Bebeğim 1 yaşında diş döneminde ateşlendi ve gece gündüz ağzından düşürmedi memeyi ısırdığıda oldu şuan iki göğsümde 7 ayrı yerde yara diş izi kesik var canım çıkıyor emzirirken acısını kalbimde hissediyorum kıyafetimi ısırıyorum emerken bağırmamak için. Emerek uyuyor başka türlü uyumuyor emzik biberon tutmuyor ve sallanmıyor. Silikon uç denedim onuda tutmadı ne yapacağımı şaşırdım. Emzirmekten aşırı korkuyorum memeyide bıraktırmak istemiyorum ne yapacağım😭