3,5 aylığız ve 3. aydan itibaren böyle bizimki de. uyku aralığını kaçırdığım zaman iyice coşuyor. emerek uyutuyorum normalde, ağlamaktan meme de emmiyor, emmeyince uyumuyor. Evi turalıyoruz sonra ayakta salınarak emzirebiliyorum ama önce emzik veriyorum sakinleşince memeye geçiyoruz. Uyudu diye yatağa bırakıyorum 10 dk sonra uyanıyor, tekrar emmiyor da uykuya geçişte zorlanıyor bu sefer. Yatır kaldır derken 2-3 kereden sonra 1 ya da 1,5 saatlik uykuya geçebiliyor. Tam kriz 🤦🏻♀️ Bi de 35 gün süren atak haftasındaymışız nasıl bi haftaysa o. Dün babasını bugün anasını perte çıkardı 😃