Kızlar merhaba kizimi gecenlerde ebeveynli oyun grubuna goturmustum ayni zamanda kres orası 0 6 yaş cocuklar icin orayi cok sevdim ogretmenler falanda cok tatlilardı yarim gün 2 3 saatligine haftada 3 gün goturmeyi dusunuyorum cunku cok cekingen ve cocuklarla oynamak istemiyor orda belki alisir sizce goturmelimiyim yakın arkadasimin kiziyla birlikte goturucez ikisi aynı sinifta olacaklar sinif 5 kisilikmis bende okuldan ayrilmicam 2 3 saat onu beklicem goturen varmi bu yaşlarda