Kızlar 7aylık bebeğim var geceler çok mu sık memeye uyanıyor acaba yoksa normal mi anlamadım gece uykusuna 8 gibi yatıyor en geç 9da uyumuş oluyor güzelce doyuruyorum yiyiyor sonrasında gecede 4 5 kere memeye uyanıyor biberonda kullanmıyor mama yapıp veriyim ne yapabilirim 12 gibi uyandırıp tekrar beslemem gerekiyor herhalde??