Mercece12
Uyku arkadaşı yaptık bir oyuncağımızı hep beraber yatağına gidip ben de kucağıma bir arkadaş alıp yatıyorduk tabi ilk hafta çok ağladı salla diye uyumak istemedi kalktı o kalktıkça ben yatırdım ben uyuycam diye diye ilk zamanlar dalması 45 dk bile oluyordu ama hiç pes etmedim sallamıycam dedim sonra alıştı uyku tulumunu giydirince beni kendi yatağına götürüyor şimdi ama artık yanında yatmıyorum aşamalı bir şekilde yataktan ayrıldım yatağın yanında oturuyorum piş piş desteğimiz kaldı sadece onu bırakmaya çalışıyoruz şimdi