Merhabalar 🌸
Size çocuklarımda denediğim ve çok memnun kaldığım bir tarif paylaşmak istedim ,soru sordugumda sağolsun birileri hep yardımcı olmaya çalıştı 🌸bilmediğim onca şey okudum ,öğrendim (ona istinaden teşekkür gibi.. 😇)
1 limon suyu
⅔ diş sarımsak (minik minik doğruyorum)
1 yemek kaşığı bal
Nette de var tarifi bulabilirsiniz 😇Belki mutlaka bilenler vardır ben 1 yıldır uyguluyorum 3.5 ve 12 yaş çocuklarıma 😇hatta kendime de arada yapıyorum ,özellikle burun akıntısı nezle grip dönemleri için birebir ,hasta ilken her gün değilse hafta bir veriyorum .(bağışıklık güçlendirici olarak)önemli not ;bal alerjisi yoksa tabi çocuğunuzda .ve bal yiyebilecek ayını doldurmuşsa .
Sevgiler ,saygılar 🌸😇🌸