Arkadaslar kızım 1 yas 3 aylık otizm diye bazen şüphe giriyor bazende diyorum iyi bebegim. Benim hatam cok küçük yaşta cizgi film izlettik cok durumsuz bi cocuktu her durmadıgında actık telefonu. Sonra kızım ismine bakmıyor bize fazla tepki vermiyordu. Tv telefon vermiyorum artık ama degişmeler var. Artık cogunlukla bakıyor ismine eger bi oyuna veya bi. Şerye dalarsa bakmıyor önemsemiyor. Oynuyor yürüyor. Dr daha küçük diyor ama aynı yasta bebegi olan annelerle konussak neler yapıyorlar neler yapabilirim kuruntumu yoksa varmı.