Arkadaslar kizim gece aniden 2 kez dolu dolu kustu hemen hastane gittik orda da kustu. Sonra doktor kusmasin diye bir igne yapti. Sonra kaka ve idrar tahlili istedi verdik sonucunda idrarında amorf kristali +++ kakasinda ise lökosit 5 6 degeri cikti doktorumuz bize kakasinda enfeksiyon var dedi antibiyotik yazdi flagly diye bir de biogay verdi. Basina boyle bir durum gelen var mi :(