Geçen gün oğlanı doktora götürdüm kuru öksürükten kaynaklı üç kere hava verdiler reçete yazdılar reçete de nebulizatör solüsyonu var öksürük şurubu yaninda fakat benim makinem yok bende burnunu açarak rahatlastirmaya çalışıyorum onun dışında öksürük ve balgami atması için neler yapılabilir fikir alabilir miyim