Genellikle aksam saatlerinde böyle kendimi dinlenmeye aldığım saatlerde diyelim
Evdeyken oluyor bu durum çoğunlukla
Aniden bir titreme geliyor
Biraz da çarpıntı
Heyecan yapmış gibi ya da kaygılı gibi hissediyorum kendimi
Sonra midem bulanıyor birden iştah gidiyor
Zaten doğumdan sonra da kilo verdim
Bu süre içinde korku geliyor
Hiçbir şey yapmak istemiyorum
Hayattan keyif almıyorum
Aniden kötü bir şey olacakmış gibi bir his
Ben doğumdan sonra bir çok sıkıntı atlattim
Deprem olmuştu mescitte kaldik onun öncesinde sezeryan dikişlerim iltihap kaptı patladı iltihaplar
Tedavi sürecim oldu
Anneannemi kaybettik kanserden ondan çok etkilendim
Dedeme bakıyorduk bir süre…evden kaçtı neyse ki kaybolmemis kendi memleketine gitmiş çok şükür
Dışarı çıkınca evdeki düşüncelerim geçiyor dışarı hayatıyla meşgul oluyorum sıkıntılarım az da olsa geçiyor
Ama İşte iştah açıcı psikolojik şeyler de önerebilir misiniz kilo almak istiyorum ya da benim gibi olanlarınız varsa psikolojik olarak biraz tesellye ihtiyacım var özür dilerim uzun yazmışım teşekkürler helal edin ….😔🩷