Anneler sizden tavsiye almak istiyorum 10 buçuk aylık bebeğim var ilk bebeğim tek bakıyorum bazen o kadar yoruluyorum ki atakları diş dönemi çok zor geçiyor ve o kadar çok bağırıp çığlık atıyor uykuya geçemiyor ve uykusuzluktan çok huysuzlanıyor ve benimde sabrım tükeniyor ona bağırıyorum çok üzülüyorum çok pişmanım ona bağırdıktan sonra çok pişman oluyorum çok üzülüyorum o gün çöp oluyor benim için ve perma perişanım 🥺 nolur bana biraz öneri verin