Kızlar 9 aylık beneğim var 5 yılın üstüne oldu. Bugün yaptım demin testi. Başka çocuk istemiyorum asla diyip diyip durdum eğer hamişeysem günaha girer miyim 🥲 En az 5 yıl istemiyorum dedim şimdi testi görünce eğer hamileysem ve sırf böyle düşündüğüm için ya çocuğum düşerse ya sağlıklı doğmazsa psikolojisine girdim
