Oğlum 5 buçuk aylık emerken sürekli memeyi bırakıp etrafı izliyor. Ağzına koyuyor iki saniye sonra kafasını çeviriyor. Tekrar koyuyor ağzına değmesiyle geri kafasını çeviriyor bir yudum alıp kafayı çeviriyo sonra tekrar emmek için yapışıyo. Sanki dalga geçiyo mama yerken öyle yapmıyo ama bu neyin nesi geçicekmi. Önceden ne güzel foşur foşur emerdi🥺