ela14 Hanımlar 17 gün önce epidural anestezi ile sezaryen doğum yaptım bi kaç gündür kuyruk sokumunda ağrım var oturduğumda 1 dk falan iğne batar gibi ağrıyor sonra geçiyor böyle bi sıkıntı yaşayan oldu mu