iremnursusan Merhaba sevgili çiçek annelerim Doğum yapalı 4 ay olcak doğum kilolarımı verdim ama hala göbek duruyor ve sarkmasından korkuyorum korse tayt aldım tabi ama düzenli giymedim siz nasıl erittiniz o göbekleri gelin konuşalım verenler nasıl verdi??😮💨
D4355 iremnursusan bendede o sorun var 43 kiloyum sezeryan göbegim kaldı kendimi çok rahatsız hissediyorum 🙈
etuerk iremnursusan benim de 3 ay olacak doğum öncesi kiloma geldim ama göbek duruyor sanırım sporla sıkılaşması gerek
Kutayyy4250 iremnursusan ah canım aynı durumdan muzdaribim😏8 aylık falan korse takmaya başladım ama düzenli takamadim taksam da sanki çok işe yaramayacak gibi. Şimdi ki aklım olsa doğum sonrası 1 2 hafta sonra hemen başlardım
iremnursusan Kutayyy4250 Benim dikişlerim çoktu başta korse tayt giyemedim sonra giydim de bir yere kadar pek umursamadım nasıl olacak şimdi 🥲
Kutayyy4250 iremnursusan işte hep bı engel bence bu göbüşlerle yaşamaya alismamiz lazım🥹ya da düzenli spora falan baslayabilirsin çocuktan zaman bulanilirsen