Ogrenecekcokseyvar Kızlar kızım 7 aylık 4.aydan beridir de Hipp kullanıyoruz ama onu doyurmuyor değiştirmek istiyoruz sma ve aptamil denedik beğenmedi . Bebelac gold denemek istiyorum ama internetten bakınca çok şikayet gördüm o yüzden emin olamadım