Icot Beste12 o ayda veriliyor mu bilmiyorum ama içeriği temiz doğal tetagil öneririm jel de kullandık ama en iyi gelen buydu.
Elifum Beste12 bence çok ilaçtan yana kullanmayın tercihlerinizi taze soğanın beyaz kısmı havuç falan bol mevsimde nacizane 😊
Deletedmom136 Diş jelleri hiç işe yaramıyor zaten çıkması rahat 2 buçuk ayı bulur o kadar zaman da kullanmak olmaz çünkü içerikleri hiç iyi değil. Ben tetagil kullanıyodum toz o zamanlar o yeterli geliyodu rahatlıyodu içeriği temiz olduğundan rahat kullandım
Nur08 Elifum canim benim kızımın damağı kabarmış ateş 38 3 gündür çok huysuz mama içmiyor zorla iciroyorum öksürükte var 1 haftadır eli sürekli ağzında jel kullanıyorum sürekli ağız suyu akiyo senin bebiş nasil çıkardı ne kadar sürdü benim kızım da 4 ay 1 haftalık bunlar dış belirtisi mi
Zehra-ipekk34 Off bende kullanıyorum iyi değil diyolar ama çok huysuz elleri bile ateşli dişinden mecburen sürüyorum bide grip eklendi ☹️
Nur08 Zehra-ipekk34 benim kısımında elleri sıcak ve kafası 3 gün üst üstte de 38 derece ateş vardı ama daha çıkmadı mama icmiyo çok sürer mi acaba cikmasi
Elifum Nur08 şuan benim kızım 4ay 4 günlük çok yakın doğumumu 🥰 3 buçuk aylıktı sanırım. Salyaları başladı 😁 ilk kızımda ne zaman başladı inan hiç bişey hatırlamıyorum 🙄
Kubradaghan01 Beste12 benim oğlum da 68 günlük salyaları çok aşırı akmaya başladı elleri kafası filan sıcak huysuzlukta başladı. Sağlık ocağındaki hemşire diş çıkarabilir dedi. Benim pek inanasım gelmedi ama ona kalırsa dişli doğan var dedi bilmiyorum 2 aylık bebeğin dişi çıkar mı henüz 🤷♀️
Sakura-chan Beste12 benim bebiş 2 aylıkken diş kaşımaya salya akıtmaya başladı. Ve ilk dişini 7.5 aylıkken çıkardı . Şimdiden jel toz vs başlarsan kaç ay vereceksin . Ben ilk dişi çıktıktan sonra oda arada olacak şekilde verdim. Damakları şişip bopum boğum gibi göründüğünde kullanacaksan kullan bence
Beste12 Kubradaghan01 çıkmıyor ama erken belirtileri başlayabilir demişti bizede doktorumuz zor dönemler malesef😣
Melekturkann Benim kızım 3,5 aylıktı 2 dişi birden patlattı ve şuan 7 aylık 3. Diş patladı huzursuzdu elleri hep ağzında ağzı zaten akıyordu hep,başta ve ellerde ateş oldu mu dişten dolayı olur
Maryhoney Melekturkann ay 3 ay 21 günlük alnında ateş alamıyorum ama başı sıcacık oluyor kaşınıyor eli hep ağzında salya da var hırslı emiyor memede emerek uyuyo . Ama baktım damak şiş değil ne kadar sürede çıkıyor 😪