Ecemsultan fatmaclk629_ sizde mi hip kullanıyorsunuz. ben günde 2 defa veriyorum genelde emziriyorum 2 aylık iken 5 kilo idi. İyi dedi doktor kilosuna. Şimdi 2.5 aylık bana iyi geliyor kilosu falan eczacuda doktor da kullanırsan hipp kullan demişlerdi.
Femme1 Eda67 sma cok memnunuz oglum 5 ay 8 bucuk kg gaz yapmiyor kabiz yapmiyor sindirimi cok kolay ayrica hemen suda cozuluyor oglum severek iciyor
Eda67 Themom_ bende 3 aydır kullanıyorum neredeyse çabuk acıkıyor ve son zamanlarda kabz yaptı suan sma comfort kullanıyorum