Fatmannny Ben de acaba dış mi diyorum ama kaç gün sürer ki diş anlamadım. O kadar kötü ağlıyor ki Ağrısı vardır diye calpol veya dolven veriyorum ama sürekli de ilaç vermek istemiyorum. Dün gece 3ten 6 ya kadar uyutmaya çalıştım. Ondan önceki gece 12den 3e kadar uğraştım. Ağla ağla