Ahenkinannesi Merhaba anneler kızım 6 buçuk aylık bugün kontrole gittik ve doktor vajinanın yapışık olduğunu söyledi ve gösterdi hiç aralayıp bakmamıştım bir krem kullanmaya başladık cerrahi işlem yapılsın istemiyorum çok endişeliyim başına gelen var mı